Linkovi
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Žval-Žval svima!!!!!
blog Layouts

blog Layouts

animalno sam sexy

09.07.2006., nedjelja

Ovo mi je napisala bivša ženska

Mojoj prvoj nevjeri


Još si tu prisutan, u sjeni srca moga. Još srce zadrhti kada čuje ime tvoje, još trnci prođu tijelom mojim kada začujem zvuke naše pjesme:
Dišem za tebe, nikad nećeš znati to,
Daljina nas dijeli, sanjam te i lutam
Nigdje nisam stigao, kradem od noći dio puta
I sklapam oči jasno vidim kao da si tu
Tuđim imenom me zoveš pružaš ruku
I polako dan se dani jutro sprema
Tuđim imenom me zoveš mene nema

Sve ti dajem ali nikad neću bol
Njega ljubomorno čuvam, sanjam i lutam,
Nigdje nisam stigao, kradem od noći dio puta
I sklapam oči jasno vidim kao da si tu
Tuđim imenom me zoveš pružaš ruku
I polako dan se dani jutro sprema
Tuđim imenom me zoveš mene nema
Sklapam oči jasno vidim kao da si tu
Tuđim imenom me zoveš pružaš ruku
I polako dan se dani jutro sprema
Tuđim imenom me zoveš mene nema

Zatvaram oči, držiš me u naručju i plešemo. Sve su oči uprte u nas ali mi to ne vidimo, ne želimo primijetiti iako oboje znamo da sada svi pričaju o nama. Moja glava na tvom ramenu, tvoja na mojoj, čvrsto me držiš i ne puštaš. Svjesni smo koliko se želimo, svjesni smo što gubimo što dobivamo ali to sada nije važno. Pjevaš mi na uho, gledam te pravo u oči, crne oči, ne primjećujem okolinu ne primjećujem da neka nova stvar svira, brža. Privijam se uz tebe znajući da sada odlaziš njoj, al nije važno ovaj trenutak ostaje zauvijek jer sada si samo moj. Vikend za vikendom, isto mjesto, isto vrijeme, ista pjesma i nas dvoje u prepunom lokalu sami. Poljupci u mraku, skriveni dodiri u gužvi i pogledi zaljubljeni, sve smo to bili nas dvoje. Ti i ja, ja i ti. Danas neka druga sjedi na mom mjestu u tvom autu, mog auta više nema. Danas opet krivim sebe, dali bih izbjegla nesreću da sam ti vjerovala i sačekala te na našem strmovitom brdu?! Da li bih te izgubila da sam imala povjerenja u tebe? Danas me drugi ljubi, zove me svojom prvom pravom ljubavi, kaže i život će dati za mene, a ja ne mogu da ga prihvatim jer on nije ti. Dvije su godine prošle od našeg posljednjeg ljubovanja, i opet sam te srela. Isti lokal, vikend. Neodoljiv, neumoljiv...

A ja začarana crnim okicama koje su zasjajile kada su nam se pogledi sreli. Svi su tu vremenom netaknuti a ti boss među njima pozdravljaš me široko se osmjehujući. Znam da si sretan što me vidiš, i ja sam sretna što sam tu. Ubjeđivala sam se da nisam tu zbog tebe, već zbog društva zbog plesa i muzike….konobar me zna, zna što pijem, donosi piće ni ne pita. Nazdravljaš mi, mojoj sreći i mom životu, ne znaš da si moja sreća i moj život. I muzika me poznaje, prvi taktovi naše pjesme, uzimaš mi piće iz ruke i već sam u tvom naručju, glave jedna na drugoj i tvoj glas na mom uhu. I nije bitno što su prošle dvije godine i što imamo nekog trećeg, nije bitno što nas gledaju i o nama pričaju i oni znaju da se volimo, samo ti ne znaš. Samo ti Roby ne znaš da si bol moje duše. Izlazim van da dođem sebi, da povratim hrabrost koju sam skupljala da mogu stati pred tebe i ne priznati ti da još boliš. Al evo te opet, ne daš mi mira. Grliš me, "nedostajala si mi" kažeš, okrenem se pogledam te u oči. Ima li istine u njima, ne vidim, samo drhtim a nije zima. Poljubiš me i ja ti opraštam sve, i tugu i bol, i suze, auto i borbu za život. Sada znam da nije prošlo dovoljno vremena i znam da sam opet ovdje zbog tebe. Vratit ćeš se kažeš i vjerujem ti. Prijateljica izlazi da me potraži, a ja stojim tu na mjestu istom i puštam suze za tebe lopove. Ne moram joj ni reći ona sve zna samo se boji da me nisi opet povrijedio. Sjedamo na terasu i pijemo, šutim i čekam. Zovem taxi, želim otići, al eto te opet iza mojih leđa. Otkazujem taxi jer ti si se ponudio da nas odvezeš kući. Srce želi pamet kaže ne al svejedno sjedam pored tebe i krećemo. U autu je napeto, prijateljica pokušava održati komunikaciju ali i ti i ja smo negdje daleko, zajedno. Prolaziš pored moje kuće, ne staneš, znam zašto i ona zna i samo se smijulji. Ostavljamo ju i vraćamo se prema meni, staneš nasred ceste i ljubiš me kao da je to prvi i posljednji poljubac. Opet prolaziš pored moje kuće i vodiš me mu mrak. "voliš li me još" pitam. Naravno da da odgovaram ti kroz smijeh, ali ti si ozbiljan. Govoriš mi da sam ti nedostajala da si me svaki vikend čekao da si puno pio i da ti se sunce vratilo kada si me vidio. Ne vjerujem ti i ne želim ti priznati da si moj život i moja bol. Grlimo se ljubimo se ponovno vodimo ljubav nakon dvije godine i sve je isto kao nekada kao da se nikada nismo razišli. I sada te više nema, u njemu tražim tebe dok čekam povratak muža. Bolji je od tebe to znam, voli me i želi me, al ja još patim za tobom, ja još tebe trebam. Tvoj mi prijatelj govori o tebi, da ti dobro ide, voziš novi auto i vjeran si ženi , al nešto ti nedostaje. Nedostaje ti onaj sjaj u očima koji si imao pored mene. I meni ti nedostaješ da vrati sjaj u moje oči. Al povratka nema treba se suočiti s budućnosti, dignuti glavu i hrabro kroz zid. Danas odluku donosim da te zauvijek izbrišem iz svog života i zaboravim crne oči, oči koje su odnijele moju sreću. Ako sada negdje i tražiš me ne trudi se okrenut ću ti leđa. Al uvijek će te voljeti sjenovitim dijelom srca svoga. Zbogom Roby, zbogom moj lopove...
Tvoja Zoka


- 15:02 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
animalno sam sexy-gledaj i slušaj me!!!!

MySpace Layouts

MySpace Layouts



If you want my body..
blog Layouts

blog Layouts



...And you think I'm sexy...
blog Layouts

blog Layouts



...Come on, honey, tell me so...
blog Layouts

blog Layouts



...If you really need me...
blog Layouts

blog Layouts



...Just reach out and touch me...
blog Layouts

blog Layouts