Linkovi
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Žval-Žval svima!!!!!
blog Layouts

blog Layouts

animalno sam sexy

14.07.2006., petak

Jedan dan u životu mom

Prvi put niotkuda!


Ovo je inace bio i moj prvi put! igrali smo fudbal na fizickom, medju poslednjim danima pred prolecni raspust, tad sam povredio nogu, naprsla mi hrskavica skocnog zgloba... otisao sam na ortopediju na banjici i stavili su mi gips, trebao sam da ga nosim 10 dana, taman ga skidam poslednjeg dana raspusta! vec sam poceo da proklinjem sudbinu, nervirao se.... Ceo raspust sam proveo kuci, nisam mrdnuo od kompa! I dosao je taj dan, skinuo sam tu prokletinju i odmah se dogovorio sa najboljom drugaricom da izadjemo! krenuo sam kod nje autobusom. proslo je jedno 2 minuta i zove me, kaze da je u gradu i da ce me zvati kad dodje! Opet sam poceo sa nerviranjem! Sisao sam na prvoj stanici i nazvao ortaka da vidim gde je, bio je u kraju u jednom kaficu sa jos jednim, dosao sam tamo i popio pivo, ispricao se sa ortacima i krenuli smo u setnjicu, nas trojica...

U medjuvremenu, dok sam bio u gipsu, jedna devojka iz kraja, isla je u nasu osnovnu, (82. god, mi smo 88) nalozila se na jednog od tih ortaka. Zove se Jelena! slucajno dok smo kruzili oko zgrada naleteli smo na nju, prekoputa, isla je gajbi, ja nisam znao ko je ona, taj ortak joj je namignuo a ona se oblizala. Samo smo nastavili i nakon 30 sekundi smo stali i krenuli nazad, u pravcu njene zgrade! Isli smo i pricali sta cemo ako nas kresne i one klinacke fantazije... Kako smo se priblizavali sve je jace odnekud gruvala slatka mala od karleuse! Dosli smo do njene zgrade i ona nam je mahnula sa prozora i rekla da dodjemo gore kod nje, rekli smo joj da cemo doci za 15 min. dok otpratimo druga, nismo bili sigurni da li ce taj treci ortak da ide sa nama posto ima fobiju od zena! Saznali smo i ko pusta karleusu-ona! :) Ziveo je 2 ulaza od Jelene. Pitali smo ga da li hoce sa nama i nije hteo, nismo hteli da ga nagovaramo posto ce biti vise za nas! Otisli smo do trafike da kupimo kondome i kod Vige (ortak) gajbi da se malo sredimo! Dosli smo kod jece kroz 20 min. Usli smo u njen stan koji je bio veoma neuredan, kao da je bomba pala, bila gomila nekih tableta, lekova, boga pitaj cega! Seli smo, Viga na fotelju, ja na trosed a Jeca na krevet, sipali smo neko vino i pricali. Ona je bila malo pripita, videlo se! Pitala nas je koliko imamo godina, rekli smo joj 18, a imali smo nepunih 17. Ona se uhvatila za glavu, u fazonu klinci smo, mislila je da imamo makar 20! Viga je bio vidno uplasen, ja sam bio u pocetku ali sam se posle opustio, za razliku od druga! Samo je sedeo, cirkao vino i odgovarao sa da i ne. Ja i nisam puno pricao jer se sve vrtelo oko njih dvoje. Najednom mu je rekla: "Moram da te jebem! Nadam se da to nece smetati tvom ortaku?" on je rekao "Samo izvoli!" za divno cudo sedeli smo jos 15 minuta i nista se nije dogadjalo! Jeca je cekala da Viga prvi krene, nesto se vatala po grudima, raskopcavala jaknicu, imala je solidne grudi! Viga kreten je samo sedeo, gledao i cirkao, bas me cudi, nije nikada smuvao devojku, sve su smuvale njega! Govorio sam mi nekoliko puta da krene ali je svaki put odmaknuo glavom! Na kraju ga je uhvatila za ruke i povukla ka sebi, tacnije na sebe! Vec je poceo da pada mrak i nije se lepo videlo, znam da se zanimao sa njenim grudima! Okrenuo se ka meni i rekao mi da izadjem iz sobe, izasao sam u hodnik, seo na pod i citao neki casopis (necu da reklamiram :) )! Nakon nekog vremena pojavljuje se Viga i kaze "Ti si na redu!" smeskali smo se i samo sam ustao i dao mu CASOPIS, usao sam u sobu i video Jecu kako gola lezi na krevetu i mazi se! Skinuo sam se, sreca da sam nosio sorc pa je sve islo brzo! Bio sam na njoj, poceo sam da je ljubim po grudima ali me je odgurnula i rekla "stavi ga!" bez pogovora sam se pridigao, izvadio ga i malo prodrkao da se digne, nije mu puno trebalo, ispred mene je bila mooookra i vrela picka, zeljna da je neko napuni! Stavio sam ga i jebao je koliko sam mogao i znao, ljubio sam je po grudima, krljao zvake! nije da se hvalim, ali devojka je vristala! Mislim da je cak i svrsila (primetio sam neobicne pokrete i zvukove). dizao sam joj noge na ramena, spustao ih, nije da mi je bilo lagano, vise je bio fizicki posao nego uzivanje! Dok sam je punio govorila mi je "tooo, razvali mi picku, jebi me!!!" uglavnom tako nesto a ja sam cutao kao zaliven i radio sta sam znao! Mazio sam joj klitoris, butine a ona mi je grebala ledja i maltene cupala kosu! Blizio sam se vrhuncu i izvadio ga, svrsio sam joj po stomaku (one kondome uopste nismo upotrebili), odmah sam ga vratio unutra, bilo je toplo, mokro, mnogo lepse nego napolju! Kratko je to trajalo, opet me je odgurnula i rekla da zovem Vigu, otisao sam do hodnika i zvao ga ali on nije mogao vise tako da smo joj krljnuli jos po jednu zvaku i u tom trenutku je neko zazvonio na interfon, bio je to njen decko! Brzo smo izasli i krenuli dole stepenicama. Stigli smo do prizemlja, neki lik je cekao lift koji je brzo stigao, pogledao nas je mrko i usao unutra! Smejali smo se jer smo mislili da je on taj decko, kasnije se ispostavilo da jeste, vidjali smo ih po kraju zajedno! E pa komsija, JEBO SAM TI RIBU

- 01:45 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
animalno sam sexy-gledaj i slušaj me!!!!

MySpace Layouts

MySpace Layouts



If you want my body..
blog Layouts

blog Layouts



...And you think I'm sexy...
blog Layouts

blog Layouts



...Come on, honey, tell me so...
blog Layouts

blog Layouts



...If you really need me...
blog Layouts

blog Layouts



...Just reach out and touch me...
blog Layouts

blog Layouts