Linkovi
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Žval-Žval svima!!!!!
blog Layouts

blog Layouts

animalno sam sexy

15.07.2006., subota

Malo akcije

Kazna


Posle lepe vecere u Skadarliji isli smo ruku pod ruku ka mom stanu. Gledam je. Lepa, krhka. Bila je niska rastom, ali savrseno gradjena. "Veceras cu te proveriti", mislio sam.
Sve do sada je bila igra, malo vezivanja, malo grubosti. Ja sam dominantan ali volim razgraniciti zivot i fantaziju ma koliko isprepletani bili. Pokazala je da ume biti dama a uskoro cemo videti da li zna biti robinja. Cutala je i jos vise se privila uz mene. Miris njenog straha me je palio koliko i nju.
Usli smo u stan. Pridrzao sam joj kaput. Sama je krenula ka sobi. Uhvatio sam je za kosu i grubo povukao. Skoro da nije pala. "Gde si krenula? Ko ti je to dozvolio" "Niko, gospodaru niko" zavapila je. Odvukao sam je do sobe i strgao odecu sa nje. Vezao sam joj ruke i noge za krajeve krevete. Raskrecena i bespomocna. Ostavio sam je da ceka, dok nisam popio na brzinu pripremljeni caj. U sobi je bilo hladno tako da joj se celo telo najezilo a bradavice na sitnim grudima su se stvrdnule kao kamen. Uzeh mali kozni korbac i pridjoh krevetu. Poceh je udarati lagano, nezno. Ocekivala je grublju igru. Opustila se, cak se pocela smejati. "Meni se smejes!!" dreknuo sam. Ucutala je.
Resih da se pozabavim njenim sisama. Sibao sam ih sve jace i jace i konstantno, bez pauze. Prvobitno stenjanje zamenili su jauci. Trzala se, migoljila, ali udarci su stizali, bolno i neumitno. Sise su joj bile izarane crvenim prugama. Pocela je plakati, suze su joj lile niz lice. Na vrhuncu bola, stao sam i izasao iz sobe. Brzo sam se vratio. Prisao sam joj i poceo je ljubiti po licu. Sakupio sam njene suze jezikom. To retko kada ocekuju. Pomerih se ka njenom medjunozju. Obrijana pickica se sjajila od sokova. Uzeo sam stipaljku i stavio joj na jednu usminu. Zastenjala je. Kada sam to isto uradio i sa drugom poceh je lizati. Klitoris se momentalno isturio ka meni. Uzivala je, za moj ukus suvise.
Odjednom sam joj na nabreklu drazicu stavio trecu stipaljku. Zaurlala je i pocela se mahnito otimati. Kroz jauke me je molila i plakala. Jedino sto je dobila je marama u usta.
(Ipak zivim u urbanom kraju, a policiju bas i ne volim). Stajao sam nad njom i gledao kako savladjuje bol. Smirila se . Uklonio sam stipaljke (ponovo vriska) i prevezao je na stomak.
Prisao sam joj sa guza i poceo je jebati. Grubo jako, cas u picku cas u cmar. Smejala se, jaukala, buncala. I svrsila. Nekontrolisano. Taj nalet strasti joj je prekinula spoznaja da ja nisam. Znala je da za to ide kazna. Plasila se, sa razlogom.
Uzeo sam debeli kozni kais. Prevukao sam joj ga preko ledja. Najezila se na sam dodir. Poceo sam je tuci. Po ledjima, dupetu, butinama. Prisao sam joj i uvalio joj ga u usta. Osecao sam kako mi vrele suze kaplju po kurcu. Nastavio sam divlje da je udaram. Sva je bila u crvenim prugama, ali je samo stenjala i pusila ga sve zesce i zesce. Napunio sam joj usta i ostavio ga jos par trenutaka unutra cisto da budem siguran da ce progutati i poslednju kap. Odvezao sam je. Legla je pored mene, zagrlila me, i blago se tresla. Zaspala je na mojim grudima.


- 00:04 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
animalno sam sexy-gledaj i slušaj me!!!!

MySpace Layouts

MySpace Layouts



If you want my body..
blog Layouts

blog Layouts



...And you think I'm sexy...
blog Layouts

blog Layouts



...Come on, honey, tell me so...
blog Layouts

blog Layouts



...If you really need me...
blog Layouts

blog Layouts



...Just reach out and touch me...
blog Layouts

blog Layouts