Linkovi
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Žval-Žval svima!!!!!
blog Layouts

blog Layouts

animalno sam sexy

13.12.2006., srijeda

ovo e za moju lepu.... nemoj me zaboravit dok sam u australiji!!!!!!!

Sanja


Dok se trojka sporo i uz bucno tandrkanje probijala od Vuka ka Slaviji u glavi su mi se vrtile Navie-Stocksove jednacine, LaPlasove transformacije nelinearnih sistema i ko zna sta jos sa jutrasnjeg ispita. Uobicajeni posleispitni osjecaj umora i istovremenog opustanja posle dana provedenih medju gomilom knjiga bio je pojacan sumornoscu oblacnog januarskog podneva i hladnocom koja se zavlacila u svaku poru tela.
Vodjen nekakvim nesvesnim zivotinjskim instiktom krenuo sam u Svetozara Markovica sam posetim Vesnu, koleginicu sa drugog smera.
"Hej, cao, otkud ti, udji !", vrata mi je otvorila Sanja, Vesnina cimerka "Vesna je otisla kuci da sprema ispit".
Za trenutak sam zastao, ...
"Ma ulazi, bre." bila je odlucna Sanja.

Sa Vesnom sam odavno bio u diskretnoj, "prijateljskoj" vezi. Sluzili smo jedno drugome kao nadopuna u "kriznim" vremenima. Bila je u stvari odlucna i sposobna zenska koja je znala sta hoce i sta joj treba. Vezu je sama inicirala jedanput dok smo radili nekakav zajednicki projekat. Na pola projekta je zastala i rekla "nismo deca, ajde da se tucamo", kao da mi je citala misli. No o Vesni mozda neki drugi put.
Sanja je stanovala sa Vesnom zadnjih par mjeseci, bila je prilicno niska ali jako zgodna. Pravi sportski tip, Patike, helanke i majicica su bile pripijene uz lepo oblikovano telo.
Udjoh u stan, pravi studentski, gomila rabacanih knjiga na stolu je podsecala na moju malou sobicu u studentskom domu. Zavalio sam se u fotelju dok se Sanja izgubila u kuhinji.
"Dugo nisi dolazio" cuo sam je odande" kako idu ispiti?"
"Ah dosta dobro, bas idem sa jednog, a ti ?"
"Dva polozila, jedan pala, imam jos jedan u februaru." stize Sanja sa kafom" pa gde si bre?" tapnu me po koljenu. "Jeli ti hladno, da pojacam grejanje?" i ne sacekavsi odgovor ustade i odvrnu dugme na staroj naftarici.
"Oces li da popijes nesto jace, imam vekiju " i opet ne sacekavsi odgovor nestade u kuhinji, vracajuci se posle par trenutaka sa flasom i casom. Naftarica je vec bubnjala unoseci toplinu u sobu, "a ti, gde je tvoja casa".
Sanja je bila sela preko puta mene i vragolasto se smeskala
"Ne znam da li smem, postanem napadna kad popijem!".
"Mislis da bih ja mogao da nastradam, haha" stvari su se odvijale brze i bolje nego sto su planirane.
Ustadoih, odoh do kuhinje i donesoh casu za Sanju, Smeskala se. Sedoh pored nje sipajuci joj par kapi u casu.
"Ziveli" nazdravismo. Bila je lepa, imala je crnu kosu, crne, krupne i sjajne oci koje su me posmatrale ispod dugih trepavica. Ispod majice su joj se jasno ocrtavale nabrekle bradavice
Smeskala se lepo i bezobrazno.
Ko po komandi smo spustili oboje case na sto. Poduhvatio sam je levom rukom ispod pojasa i privukao sebi. Bila je lagana, stavila mi je ruke oko vrata i lagano me posmatrala pogledom koji se ne odbija.
Povukla me je na lezaj, usne su nam se spojile, osjecao sam miris njenog malog tela. Divno je mirisala. Ispod majice nije imala grudnjak, koza joj je bila najezena a sisice velicine sake su stojalo crsto sa nabreklim bradavicama.
Grlo mi se stezalo, osjecao sam grc u stomaku i energiju koja se budi.
Lezali smo jedno pored drugog, ljubeci se i milujuci, naftarica je bubnjala unoseci toplutu u uzarenu atmosferu malog studentskog stancica u Svetozara Markovica i nekom broju.
"Cekaj" lagano me odgurnu ustajuci, nestade iu drugoj i donese beli pkrivac. Posmatrala me je vragolasto dok se uspravljena lagano skidala, sisice su joj stojale uspravno , ostala je u gacicama ispod kojih se nazirala mala crna sumica. Ni ja nisam gubio vreme, nadjo smo se ispod belog pokrivaca, ja go i nabrekao a ona samo u gacicama. Lezali smo osecajuci toplinu tela, jezici su nam palacali, rukama smo se istrazivali, grudi su joj bile sve cvrsce, osecao sam njeno (a i moje) tesko disanje, lagane kontrakcije njenog tela dok sam njezno usnama prelazio preko njenih grudi, vrata, usana, ...Ruka je nasla sumicu ispod gacica, jagodicama prstiju osetih vlazne prorez njene pickice koja je svakim trenom postajala vlaznija a kontrakcije njenog tela jace. Dok sam joj prstom trljao "klisu" koji je cudnovato rastao ona se propinjala zeleci me u sebi. Namjestih se iznad nje dok je ona sama lagano sirila noge, osetio sam vrhom svoga kurca vlazni ulaz njene pickice. Glavicem sam prelazio preko njene pickice nadrazujuci je, mazeci joj unutresnje butine. Vrat mi se stezao, grc u stomaku postajao je nesnosljiv, svaki misic moga tjela je zelio da se zarije u dubinu Sanjine utrobe, zeleo sam celi da budem u njioj, i jezik, i usne i kurac i celo moje telo u toj sicusnoj vlaznoj pickici koja se uvijala ispod mene. Zeleo sam da joj ga zarijem do balcaka a dozvoljavao sam joj da mi se sama nabija na kurac, milimetar po milimetar.

"Udji u mene, nabi mi ga do kraja, uhh" stenjala je i opet trazila moj jezik u dubokom poljupciu. Pickica joj je vec bila potpuno mokra, spremna da ga prii do kraja.
Bila je mala, potpuno gola je lezala ispod mene, jezici su nam palacali, siroko rasirenim nogama je pokusavala da mije se nabije na kurac svojom malom, vlanom pickicom.
"Udji u mene, jebi me, jebi me, poderi mi picku, sto me mucis ...uhhh" grcilo se njeno malo telo ispod mene. Polako, skroz polako sam dopustao da se nabija na moj kurac osecajuci da cu puknuti, ekspoldirati, da morak prekinuti to mucenje i mene i nje.
Odjednom me je i nogama i rukama obujmila oko pojasa grceci se svojim malim telom pokusavajuci da se nabije do kraja. Vise nisam mogao izdrzati, glavic moga kurca je bio zarobljen njenom vlaznom tesnom pickicom, obema rukama sam je zgrabio za guzove, zubima sam se hteo zariti u njen vrat, lezala je ispod mene zabacene glave , zatvorenih ociju sa piohotnim grcem na lici, zario sam se u nju, duboko, do krvi, u njenu malu vlaznu pickicu, urlala je moja dusa, urlala je njena dusa, dubokim pokretima zam se zarivao u nju a istim takvim je ona uzvracala, ...

"...uuhhhh, jebi, jebi , dobro jebeeessss, uhhhh ...."
" uhhh..." , osjecao sam eksloziju moga tijela koja je ispunjavala njenu utrobu, u talasaima ,pulsirajuci, osjecao sam kako se njeno tijelo opustilo, kako mi se dah vratio, osjetio sam blagi umor...
...lezao sam u njoj,
...lezala je ispod mene nepokretna, zatvorenih ociju, mrseci mi kosu, ...
..."i kako je bilo na ispitu?" sapnu mi
..."valjda dobro"
"...jesi li za joj jednu vekiju?"
"...yeahh,baby, svidja mi se tvoja vekija, a ti ?"
"Ne znam da li smem, postanem napadna kad popijem!".

- 17:51 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< prosinac, 2006  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
animalno sam sexy-gledaj i slušaj me!!!!

MySpace Layouts

MySpace Layouts



If you want my body..
blog Layouts

blog Layouts



...And you think I'm sexy...
blog Layouts

blog Layouts



...Come on, honey, tell me so...
blog Layouts

blog Layouts



...If you really need me...
blog Layouts

blog Layouts



...Just reach out and touch me...
blog Layouts

blog Layouts